
SYM DRG 160
Mitologia care l-a inspirat poate aparține trecutului, dar noul DRG BT își bazează puterile pe tehnologia viitorului:
- Motor de nouă generație 158 cc răcit cu lichid
SYM DRG BT este echipat cu un motor puternic, monocilindric de 158 cmc, răcit cu lichid, care oferă o putere maximă de 15 CP și un cuplu maxim de 15,4 Nm.
- Z.R.S.G – Zero-Resistance Starter & Generator si Sistem Eco Friendly Start-Stop
DRG are un sistem de pornire și oprire care utilizează o tehnologie inteligentă de pornire a motorului, numită ZRSG (Zero Resistance Starter & Generator). Motorul vehiculului se oprește după trei secunde la ralanti, contribuind la economisirea combustibilului. Un generator repornește motorul fără întârziere la plecarea de pe loc.
- A.L.E.H – Anti-Lift Engine Hanger System
DRG BT dispune de noua tehnologie SYM A.L.E.H (Anti-Lift Engine Hanger System). Acesta este un sistem performant de suspensie a motorului care îi echilibrează centrul de greutate, amortizând ridicarea care se resimte atunci când accelerezi. Acest lucru oferă stabilitate mai bună și o pornire mai eficientă de pe loc.
- Sistem ABS Bosch a 10-a generație
DRG este echipat cu cel mai avansat sistem ABS Bosch, a 10-a generație. Sistemul de frânare oferă siguranța mai mare riderului, intervenind eficient și numai atunci când este necesar. DRG este echipat cu o frână pe disc de 260 mm față și de 233 mm spate și etrier cu două pistoane.
- Faruri full LED performate duble, cu design unic.
Luminile de poziție sunt în forma de boomerang, integrând și semnalizările, iar stopurile amintesc de ochii înflăcărați ai dragonului. Display-ul central este cu reglare automată a luminozității
- Podea plată și cârlig pliabil pentru bagaje. Șaua se deschide ușor, doar la apăsarea unui buton. Port rapid de încărcare usb la îndemăna.
- Amortizorul spate cu arc pretensionat inspirat de la motocicletele de curse este reglabil, pentru a oferi o stabilitate foarte bună, iar toba este mai scurtă și mai ușoară decât la celelalte scutere contribuind la păstrarea centrului de greutate cât mai central și, în același timp, completând placerea condusului, cu un sunet sportiv.

SYM DRG 160

